Системата на Кока-Кола в България инвестира още 200 000 лв. в малкия бизнес у нас

Втората фаза на кампанията „Магазинчето на квартала“ ще подпомогне още 1200 малки квартални търговски обекта

Системата на Кока-Кола в България продължава успешната инициатива, стартирала през миналата година, с която подкрепя малките търговци в страната в справянето им с икономическите последствия от пандемията COVID-19. След успеха на първата фаза и положителния отзвук, както от потребителите, така и от собствениците на квартални магазини в цялата страна, които получиха подкрепа за бизнесите си, Кока-Кола продължава с подкрепата на местните общности в България. Само преди дни „Магазинчето на квартала“ получи признание и от професионалната гилдия, като спечели бронзово отличие в категория „Промоции“ на престижните награди за маркетингови комуникации Effie Awards.

Инвестицията във втората фаза на „Магазинчето на квартала“ е в размер на 200 000 лв. и ще обхване 1200 магазина в цялата страна. Търговските обекти ще получат инвентар, който ще облагороди бизнеса им, ще привлече нови клиенти и ще подпомогне задържането на старите. Търговските представители на Кока-Кола ХБК България отново ще инвестират от своето време и с професионалната си експертиза и натрупан опит ще подпомогнат собствениците на малки магазини с ценни съвети за това как да направят обектите още по-привлекателни за потребителите от кварталите, в които се намират.

„С тази кампания Кока-Кола ни помогна да направим магазина още по-приветлив и цветен, а пазаруването за нашите клиенти – приятно и интересно‘‘, споделя управител на търговски обект в Бургас.

„Благодарение на „Магазинчето на квартала“, получихме чадъри, козирки и кошници, с които нашият обект стана по-видим и привлекатален. Клиентите ни влизат с усмивка и пазаруват с настроение“, казва собственик на квартален магазин във Видин.

Кампанията „Магазинчето на квартала“ стартира миналата година и обхвана над 500 селектирани малки търговски обекта в цялата страна, като част от един от приоритетите на Системата на Кока-Кола в България – подпомагането на местните общности и клиентите, с които работи, и за които е дългогодишен и доверен бизнес партньор. Икономическото въздействие на Системата на Кока-Кола у нас се изразява в добавена стойност от 654 млн. лв., което е общо 0,6% от БВП на страната. На всеки лев, изразходван за напитка на Кока-Кола, 70 стотинки остават в местната икономика. Системата поддържа 16 200 работни места по цялата си верига на стойност, което е около 0,5% от общата заетост.

 

Още...

Най-четени

Пет ключови умения за трудовия пазар на бъдещето

Светът се промения по-динамично от всякога. Вижте как днешните деца могат да бъдат по-подготвени за това С навлизането на дигиталните технологии във все повече сфери...

СЪЗДАВАНЕТО НА УЕБСАЙТ СТАВА ОЩЕ ПО-ДОСТЪПНО ПРЕЗ 2021 Г., А ДИГИТАЛИЗАЦИЯТА СЕ УСКОРЯВА

Вижте най-интересните тенденции в развитието на интернет технологиите, уеб дизайна и онлайн бизнеса през тази година Ускорената дигитализация ще продължи и през 2021 г., обхващайки...

Unlimited – истински неограничени планове с мегабайти, минути и SMS-и от VIVACOM

Компанията обновява и визуалната си идентичност с модерна визия   Истински неограничени планове с мегабайти, минути за разговори, SMS-и и MMS-и – в най-бързата мобилна мрежа...