Бъдете важни в нашия свят!
А той е от над 278 999 човека само в социалните ни фейсбук канали на 15-те ни интернет издания!
Дигиталните издания са насочени изцяло към жени и мъже над 18 години. Водещите възрастови граници според Гугъл Анализ са 25 -34 г следвани от 35 – 44 г.
Характерното за читателите и на изданията от групата на агенцията е, че са предимно активни хора от светски и бизнес тип, с изтънчена сетивност към красивата страна на живота. Те са финансово независими мъже и жени с вкус към естетиката, стил в поведението и начина на живот. Значителна част от аудиторията са не само с успешна професионална реализация, но и лидери на мнение в социалните групи и реалния живот.
СЕГМЕНТИРАНЕ
Таргетиране на аудиторията по интереси в социалната мрежа Фейсбук и чрез темантичност на интернет изданията.
Водещи категории:
ЗДРАВЕ И КРАСОТА, ДЕТОКСИКАЦИЯ, ОТСЛАБВАНЕ
БРЕМЕННОСТ И МАЙЧИНСТВО (Забременяване, раждане, отглеждане на бебето, кърмене, деца, семейство)
ХРАНИ И НАПИТКИ;
ЗАВЕДЕНИЯ, СЪБИТИЯ, КОНЦЕРТИ
БИЗНЕС, ИМОТИ, ЛИЧНОСТИ, БРАНДОВЕ, ДЕЛОВИ ТЕМИ;
ХОБИ И ИНТЕРЕСИ;
ДОМ И ГРАДИНА
ВЗАИМООТНОШЕНИЯ;
ЗАБАВЛЕНИЯ, РАЗВЛЕЧЕНИЯ;
ПОКУПКО-ПРОДАЖБИ;
ДОМАШНИ ЛЮБИМЦИ;
СВЕТСКИ ЖИВОТ, СТИЛ, МОДА;
СПОРТ, ФИТНЕС, ДИЕТИ, ОТСЛАБВАНЕ;
ТУРИЗЪМ, ПРАЗНИЦИ, ПОЧИВКИ
КУЛТУРА И ИЗКУСТВО;
НОВИНИ И МЕДИИ;
ЛИЧНИ СТРАНИЦИ;
ПРОФЕСИОНАЛНИ ОБЩНОСТИ.
Общ брой потребители на интернет изданията, фейсбук страниците и групите – приблизително над 900 000 с ежедневно нарастване.
Viva Internet Projects разполага със свои фейсбук ресурси, а също така работи и в сътрудничество с партньорски социални канали, което увеличава броя на потребителите.
Целевата аудитория самоинициативно се присъединява към групи и страници, чрез чиято тематика се заявяват и интересите. Такова таргетиране драстично намалява вероятността инвестицията в реклама да не постигне очакваните резултати.
Рекламодателите и партньорите ни могат да се възползват успешно от цялата ни аудитория, тъй като разработваме диференцирани методи и подход за комуникация и информационно разпространение с различните сегментирани групи.
Водеща възрастова граница 25 – 44 години, последвана от 45 – 64 години.
ИНТЕРЕСИ
Водещи интереси на аудиторията са:
- Ценители на храната
- Новини и политика
- Медии и развлечения / Любители на книгите, TV любители
- Хора, които обичат да пазаруват
- Лайфстайл, хоби, семейство
Сегмент, планиращи покупка:
- Заплащане на Пътуване, Екскурзии
- Закупуване на недвижим имот
- Закупуване на превозни средства
- Заплащане на Бизнес услуги
- Заплащане на Финансови услуги
- Закупуване на техника
Канали и източници
Най-силните ни социални групи:
Сегментиране:
1. Храни и напитки;
2. Здраве и красота, народна медицина, билки, медицинска практика, отслабване;
3. Бременност и майчинство;
4. Работа – предложения и търсене;
5. Недвижими имоти;
6. Развлечения и събития;
7. Култура и изкуство.
Примерни статистики за избрани фб групи за Здраве и Красота
Здраве, народна медицина, медицинска практика
Отслабване, детоксикация, диети, спорт
Красива всеки ден – коса, маникюр, тяло, отслабване, лайфстаил
Фейсбук страници за здраве:
- Лактеса за по-здраво бъдеще – 43 636 последователи
- Здраве, билки, медицинска практика – 6 329 последователи
- Слънчева билка – 3 556 последователи
- Здраве да е – 3 886 последователи
и други по-малки.
Общо минимум 116 960 последователи, сегментирани по интерес здраве и красота.
Сегментираната и съответно общата аудитория на VIP Media се увеличава всеки ден, тъй като ежедневно има нови последователи на фейсбук страниците и групите ни.